22:53
סקס אחרי הצבא - איך לעשות את זה בלתי נשכח?

לספור את הימים לפני החזרת אהוב שלך לאחר ההפרדה ארוכה, לפנטז את הבילוי המשותף ואת הרגע המיוחל של הפגישה בבית או בתחנה - זה, כמובן, גדול, אם לא לקחת בחשבון את זה בהתחלה אחרי הרבה זמן מרחוק, לתקשר, ואפילו יותר לגעת זה בזה כמו קודם, זה מאוד קשה.

התוכן של המאמר

1 8 נקודות שיסייעו להפוך את הקרבה לאחר הצבא בהירים

האמת היא שהמין, שעליו החמיצו זוגות רבים, לאחר ההפרדה לא קל. אל תפחדו מראש, אבל סקס הוא לעתים קרובות האזור שיכול באמת לגרום הפסקה במערכת יחסים לאחר החזרה מהצבא, אז לפני הגעתו של האהוב עליך חשוב להסיר את כל הפנטזיות נהדרת מראשי לצלול למציאות. בואו נראה איך 8 פריטים פשוטים לעשות קרבה לאחר פרידה ארוכה בלתי נשכחת ולא לקלקל את הרגע.

8 נקודות שיסייעו להפוך את הקרבה לאחר הצבא בהברירות

תן לעצמך (ואתו) זמן

אל תצפו כי הלילה הראשון יגרום תשוקה מדהימה רק בגלל שקנית תחתונים טובים ביום לפני או מעוטר את הדירה שלך. לרוב, האיש, חוזר מהצבא, מרגיש עייפות נוראה ועדיין מתרגלים לקצב החיים הרגיל, שם אין מחירים מוקדמים, תלבושות ושעות לימוד.

סקס מביך, במיוחד באמצעות כוח, זה לא ההפתעה הטובה ביותר עבור החבר שלך או בעל. לפעמים עדיף לחכות כמה לילות עד שהוא מתאים ומתבטא לפחות טיפה של עניין בגוף שלך.

בנוסף, הבנות לאחר שובו אהובתה מהצבא לעתים קרובות יש מחשבות מוזרות ומפחידות: "מה אם הוא לא ירצה לי יותר? או שאני פרצתי?-.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים לחלוטין, למעשה כי ליסר רק נראה ללוות את הלקוח במקרה, שומר על הראיון ואת ליווי אישה בכיתה VIP ישמש סימן של המצב.

קל להתנפח לריב רציני בזמן שהאיש של הימים הראשונים מתרגל לבית. חשדות כאלה להשתתף רבים, אם כי עם המציאות יש להם מעט במשותף, להאמין.

זה לא משנה אם אתה ישן יחד במשך 10 שנים או בני הזוג - סקס לאחר הפרדה ארוכה כנראה יגרום כמה בעיות עם ביטחון עצמי אפילו הבנות הבטוחות ביותר. 

רק שוב לחלק באותו חדר עם בן זוג יכול להיות קשה מאוד, לא להזכיר לשכב במיטה.

בשום אופן לא לספור את עצמך על ההרגשה! להבין כי (למרות שאתה מכיר אחד את השני כל כך טוב) אתה חי בחיים נפרדים, אז בהתחלה מנסה לגמרי לחוות כמה trepid. ברוכים הבאים לאותה אדיבות אל Serviceman שלי, לא להיות מתמשך מדי ולא להיעלב אם בהתחלה לא הכל הולך בצורה חלקה. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

להוריד את הציפיות שלך

אל תחכו למין הראשון אחרי הדיפל יהיה אותו חם ונלהב כמו לפני החוטים. אם לא הצלחת לפרוש במהלך הפיטורים, המין הראשון לאחר תקופה כזו ניתן להרגיש כמו היכרות מחדש. הבחור שלך חייב, לזכור את כל המקומות הנעימים והרגישים על הגוף, אבל הוא עדיין צריך זמן.

לכן, חשוב לא לפנטז את הלילה החם כמו בסרטים למבוגרים. המין הראשון שלך לאחר ההפרדה יכול להיות מאוד מביך ועדין. אבל, זה רע? אז תהיה לך משימה מעניינת חדשה - במהירות להתעדכן.

דון בזה

כמו בתחומים רבים אחרים של החיים, במין לאחר חוזר הביתה יהיה שלהם עליות ומורדות. לעתים קרובות, נשים מודאגות לרומז גבר בקרבה לאחר שחזר מהצבא קשה יותר ויותר, אך ממשיכים להיות שותקים בעקשנות ולדוג חרדה ואפשרות טינה אפשרית. למרבה הצער, סקס אפילו למבוגרים - הנושא אסור, אם כי זה בתחום זה דיאלוג חשוב מתמיד.

אפילו בחברה המודרנית של היום יש משהו כמו טאבו. יש אינספור שיעורים ושיעורים על סיכון מוצלח לחיים רגילים לאחר mushtra הצבא, אבל אין פעילויות או נאומים המוקדשים כיצד לשמור על חיי מין בריאים לאחר החזרת הבית.

אתה צריך עוגן או הארקה הרגל

השיחות והפעולות הראשונות קרובות הרגישו כאילו אתה שני זרים נכנסו לדירה וההורה לחיות כמו קודם. לעזור לזהות את "עוגנים" ביחסים כדי להיפטר ההפסקה המדכאת. לעתים קרובות יותר הוא מקום מועדף עבור הזוג שלך, כמו גם סרט, תחביב וכל פעולה, שבו אתה נלהב ונינוח כדי לכוון גל אחד במערכת יחסים.

ברגע שאתה עובר את הבמה עם עוגן, ללכת ישר למין המיוחל יהיה הרבה יותר פשוט. יתר על כן, הלב של האיש שלך מדף במהירות ועושה קרבה מאוד חושני ונעים.

לחזור לתקשורת בהדרגה

מדי touchs יכול מיד מכנים "עומס" אם לא ראיתי אותך כל הזמן כמה זמן בגלל השירות. אם המגע הוא לא שפת האהבה בצמד שלך, תהליך של היכרות מחדש לאחר ההפרדה יכול לעכב. וגם אם אתה באמת רוצה לחבק וחיבה לאחר הגעתו של הבית האהוב שלך, תוכל לבוא קודם שהוא מוכן לתקוף אהבה.

מאז סקס הוא הרבה מגעים מיד, עדיף לוודא שהוא חל באופן חיובי על ליטוף מזיק. לפעמים גברים מוצפים מטיפול ורכות במהלך השירות, ממש רועדת מחיבוקים כמו אש או השפעה.

אל תלחץ על סקס בלילה הראשון

כן, כן, היה הרבה זמן ומין יהיה רק ​​דרך אגב, אבל כאן אפילו סקסולוגים מתבקשים לעמוד בפני השהה, כי יש לך את כל הסיכויים להיות מאוכזב! תארו לעצמכם כי לא האיש שלך, ואתה חוזר אחרי הפרדה ארוכה. אתה עייף אחרי תרשים קשה ועובר הביתה, כל המחשבות שלך עכשיו - מיטה נוחה ושינה מתוקה ללא שעון מעורר. ופתאום הוא מתחיל לטפס לתוך התחתונים, כאילו הוא החמיץ אותך, אבל למין. האם אתה רוצה יישור זה?

ולמרות שאנחנו רגילים להאמין כי גברים הם קל יותר בעניינים אינטימיים, הוא יכול גם לקחת עבירה ולשקול את הפעולות שלך לא חם. במקום סקס, אתה יכול להציע עיסוי או ארוחת ערב טעימה עם צפייה לאחר מכן של הסרט בחיבוק, דחה את הקרבה למחר.

לארגן "לטאטא"

אה, זה? הכל נכון, הדרך הטובה ביותר להפוך את הקרבה היא בהירה וחמה - היא נותנת פלט לרגשות, אשר הועתק לכל הזמן של הפרדה ארוכה. חסר, מחכה, כך נראה, כוס הסבלנות גדושה. לכן, להציע לשותף לחשוב עליה, ממהר לצעצועים, "מאיימת" מדגדג ולא מזיק להילחם.

מחקרים הוכיחו כי תמיד יש מקום לקונפליקט במערכות יחסים. אז מתיז רגשות מיד עם ההגעה. אז יש לך זמן ליהנות "overclock" דם מספיק כדי ללכת בצורה חלקה למצב אופקי.

כאשר יש לך יחסי מין, לא למהר

התחל להתקרב. כאילו לפגוש מחדש את מה שהוא אוהב ומה אתה. שמור את האווירה של חם באמת רך עם תאורה עמומה וריח קל.

באשר ניחוח, אתה יכול להשתמש נר ארומטי או שמן חיוני על מבער, יצירת מצב רוח מיוחד.

לבסוף, החדירה לא צריכה להיות תנאי מוקדם עבור מגע מיני ראשון. אתה יכול להישאר על מין אוראלי או נשיקות חמות בכל הגוף.

שירות ליווי בישראל יעיל. מכפיל, לקוחות - בחורים מוצלחים, מה הרצון להיראות בחיוב על החגיגה, הליכה בהישג יד עם גברת בהירה. זה להרוויח מספיק, על מנת להבטיח באופן מלא לחלוטין כל הדרוש.

זה אפילו טוב יותר לארגן עיסוי ארוטי עם שמן קוקוס כאשר אתה נרדם מאושר ומרוצה.

למעשה, החדות במערכות יחסים קשה מאוד במערכות יחסים, כך זוג שלך הוא דוגמה מדהימה של אהבה וסבלנות. גם אם לא הכל הולך בצורה חלקה, כולל סקס. העיקר, הרצון לספק את השותף ואת עצמך הנאה!

Просмотров: 309 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar