15:46
מאיזו סיבות, כמו אנשים רבים חושבים, גברים מסוכנים אינם משלמים את תשומת לבם לשאלון אסקוגר

כדי לקבל הזמנות נוספות ליווי, כי תצטרך לפרסם את עצמך. ואכן, זה היה בעבר הבנות יפה לתת מודעה לגזטו המקומי עם ההצעות להחזיק בילוי משותף, איך התחלתי איך לבצע שיחות. כמובן, כולנו יודעים היטב כי עכשיו גברים מפונקים על ידי בחירת איך אנחנו מדברים כל הזמן, נשים נוזלי מפתה, מוכן, להיות, כדי להפוך את חברת הלקוחות הגון על החברה במסעדה, בחופשה מחוץ לעיר. והאוליגרכים יש, כפי שכולם יודעים, איסלס אהוב, ששירותיהם הם נמצאים לפעמים, החלו להיות, כאשר אתה צריך בן לוויה לפחות איזה אירוע.

עם הזמן, אתה סוף סוף נראה שיש ללקוחות ללא שינוי אשר יתקשר, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, על מנת להשתמש בשירותי ליווי. אבל עבור התחלה טובה, אתה צריך להמציא כמה אנשים חושבים, כגון שאלון, להביא למשוך את הפרופיל שלך. על אחר, ההכרזה שלך אבודה באמצע, לבסוף, בפאתי שאר הלכד להישאר ללא זוקזוב נוח. אבל אנחנו נספר למה גברים, לשים את זה בעדינות, יכול לעבור על ידי תיק שלך, ושיטות קורמו אתה יכול למשוך את תשומת הלב של לקוחות אפשריים.

סיבה 1: תמונות מזויפות

הטעות העיקרית של דגמי ליווי הצבת פרסום עם השירותים יהיו הגדלת באתרים מיוחדים - כניסתה של תמונות טיפוסיות. אל תחשוב שאתה יכול, לשים את זה בעדינות, אני אמצא תמונות של נשים יפות באינטרנט ולהוריד לפרופיל שלך, כך הלקוחות יש טס על פנים אטרקטיבי דמות ללא דופי. ואכן, גברים אינם מתחרות על הטריק הזה. ו, לפני קורא מודל מתאים, הם בודקים את התמונה על צירוף מקרים. אם התמונות מהבהבות כמעט בכל אתרי אינטרנט תחת שמות אחרים, פירושו תמונה כמובן גם שייך ילדה אחרת.

לא רק עומד גם כדי ליישם איך רובנו התרגלו לדבר, הרבה retouching בתמונות. בעזרת Photoshop, זה קל לך לעשות את עצמך לעשות מודל אמיתי, אשר תמונות לקשט את מכסה של מגזינים מבריק. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה שאתה צריך, כפי שכולם יודעים, מדברים תוססת עם הלקוח שנבחר במיוחד לך, כפי שהוא צריך סוג כזה של בחוץ. אם הלקוח אינו מוותר על שירותי הליווי שלך, שראה כי נתונים חיצוניים אינם מתאימים למציאות, אין זה סביר לחלום שוב כאילו ההזמנה תחזור.

כדי לא לעשות שגיאה דומה, אשר לעתים קרובות קורה עם ESCALES חדש, ליצור תיק אמיתי עם, כפי שאנו מדברים כל הזמן, תמונות אמיתיות. כולם יודעים שאם אתה לא רוצה, איך להכיר את המקרה, למדת על המעורבות שלך בעסקי ליווי, אתה יכול לגדל את הפנים, או להסיר אותו, כך שאתה לא יכול לשקול אותך הצצה.

עדיף להפקיד סוף סוף לעשות מומחה תיק. לשם כך, להזמין מושב צילום מצלם פופולרי, אשר יוכלו להעביר את כל היופי שלך, עם כל זה לא מעוות המציאות. כולם יודעים שאנחנו זוכרים את השירותים של יצירה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, תיק מקצועי יעלה יקר. לכן, קל יותר להתחיל קריירה מודל ליווי באמצעות שיתוף פעולה עם הסוכנות.

להגיב על ההכרזה של הפנוי של ESCRATE באתר, למלא את השאלון ולהעביר את הליהוק. זה יהיה רע אם היינו מציינים על ידי העובדה כי תוכל לעבוד בסוכנות הדגם, אז הבריאה של תיק שלך יהיה עוסקת מומחים העובדים בחברה. בשבילך, לבסוף, יהיה רק ​​יכול להגדיר תמונה, וכל דבר אחר על עצמך, לשים את זה בעדינות, ייקח מפרסמים אשר יעסוק עם קידום שלך. זה לא סוד בשבילך, בסופו של דבר, להגיב על הזמנות ולספק שירותי ליווי לבחור ללקוחות.

כאשר אתה הופך את הפופולרי ביותר, אנו נסתדר במקצוע, תוכלו למצוא כיצד אנו רגילים לדבר, לקוחות קבועים ולהתחיל לנהל משא ומתן איתם, כפי שאתם רבים מאיתנו אומר, מיד, אתה יכול לעזוב את הסוכנות ו איך לעבוד ללא עזרה של אחרים. אבל בשלב הראשון של העבודה, כאשר זה עדיין לא מספיק כסף כל כך הרבה צורך סוף סוף לעשות את זה, להתבלט, קל יותר לעבוד דרך מתווך קשה.

סיבה 2: גברים לא רואים את המודעות שלך

המספר הגדול ביותר של הזמנות ניתן להשיג לבסוף, אם אתה משתמש לפחות אפשרות לפרסום עצמך. אל תחשוב על זה על ידי הצבת שאלון על איזה אתר אחד, תקבל חבורה של הצעות. ESCALES מנוסה להשתמש באתרים מקוונים שונים כדי למשוך מספר גדול יותר של לקוחות.

החל רשתות חברתיות שבהן יהיה צורך להתחיל בדף במיוחד לעבודה. אנו באופן פעיל Instagram ו מברק ערוץ. איך זה לא היה מוזר, אבל לטעון לעתים קרובות התמונה הטרייה ביותר, הוסף תשומת לב הגון להודעה, להירשם לדפי האוליגארך ולהשאיר הערות תחת ההודעות שלהם. מסודרים פרסומות על אתרי היכרויות באינטרנט עם הצעות לעשות חברה לאדם עשיר. זכור, מאשר יותר wtifying יהיה סוף סוף שלך, כמו רבים באים לידי ביטוי, חיים מופרזים, תהילה ענקית. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

סיבה 3: תיאור לא קבוקי בפרופיל

באופן טבעי, לא כל הבנות, בסופו של דבר, כשרונות הכתיבה, וכמעט כולם לא יודעים את כללי האיות, אבל זכור כי ההכרזה שלך היא לקרוא, הוא חייב להתווכח עם המילים הראשונות מאוד. אל תעתיק את הטקסט של שאר Esquiten, אל תחול, כפי שכולם יודעים, ביטויים אופייניים. זה יהיה רע אם לא היינו אומרים מה שלנו, אשר ידגיש את המוזרות שלך רק מסקרן אדם, אם הוא אפילו תכנן הראשון לבחור גברת אחרת לגמרי. בשבילך, באופן כללי, תצטרך להתקיים הרבה זמן על אייליינר, אבל עלויות זמניות שלך ישלם פי מאה כאשר ההזמנות תיפול אחד אחרי אחד.

סיבה 4: מאוד, כמו העלות הגבוהה ביותר של שירותים

טעות נוספת של מודלים ליווי חדשים - הם מנסים, לבסוף, להגדיל את המחירים עד גבול, הוא לא נכון, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, בהנחה שזה יהיה כל כך מהר להרוויח. אבל כאשר אתה עדיין לא יודע מספיק, כמו ליסר, אף אחד לא ינצל את השירותים שלך בשיעורים הגבוהים ביותר. ובסופו של דבר, באופן כללי, תישאר ללא רווחים. באופן טבעי, כאשר אתה עובד ללא מתווכים, אתה יכול להגדיר תעריפים בעצמך, אבל לנסות את הזמן הראשון של הדרך שלנו במרכז, כמו אנשים נהגו להביע, את המחיר קרש, כך שזה לא, באופן כללי, להתעדכן מאוד הרבה הזמנות זולות לא כל כך לדבר. לגמרי בלי עבודה.

Просмотров: 4899 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar