20:47
ליטוף כדרך לספק הנאה מינית.

סקס, ללא ספק, מעקב אחר מעקב אחר גברים ונשים. מגוון של תענוגות מיניים אינם יודעים גבולות, החל מלטוף ראשוני מסתיימים במין קשה ובסרות שונות. כניסה לעולם הארוטי המרתק, בני נוער ואנשים צעירים לומדים קודם את הגופות של זה, מרגישים את הקסם של מגע, נשיקות וחיכוך.

התוכן של המאמר

1 ידיות מיומנות אהבה אהבה 2 סקס לבתולה 3 סוגים של ליטוף 4 אוהבי הדדיים 5 אזורים ארוגניים של נשים 6 אזורים ארוגניים של גברים 7 עצות ליטוף 8 צימוד חזה 9 אורגזמה נקבה אורגזמה של 10 גברים 11 אמצעי אבטחה 12 סקס "חצי" 13 בגידה או מתיחה חפים מפשע?

ליטוף - אופי אינטימי ללא חדירת חבר בפנים. עמוק ליטוף - מגע פרנק יותר, הטמון במחלף, חיכוך אינטנסיבי, התורם לנאה רגשית ורגירה חזקה. עמוק ליטוף, שלא כמו preload, מביא שותפים לאורגזמה ובשביעות רצון בשר.

ידיות מיומנות אהבה כוהנת

לְטִיפָה רוכשת פופולריות גדולה יותר כצעירות קומדיה ועוד מבוגר דוֹר. מתורגם מאנגלית תהליך נעים בשם "עדין לְלַטֵף. בעל רצון לבוא בקשר עם אובייקט מרגש, שותף תשומת לב רבה משולמת לנשק, חיבוקים, ליטוף, באותו זמן לומד, מרגש וללטף חברה.

אומנות עמוק ליטוף מראש משחק תשומת לב רבה שילם עד עתיק זְמַן. במקדשים של אהבה, הכוהנים המנוסים של אהבה, בעל מדהים היכולת להביא לאקסטזה ולשותף ללא יחסי מין ישירה. נשים מקסימות מעוררות במיומנות את האזורים הארוגניים של גברים, כך "מבקרים" היו זרעים מן הנאה. לא פלא את המלכים, אריסטוקרטים ואפילו אנשי הדת נלמדו לרגליים של הקורטיסנוק לחלק הבא תַעֲנוּג.

לא מספיק אכפתיות עם ידיים חמדנות על הגוף של בחור או בחורה כדי לעורר ולספק הנאה. צריך לדעת "כללי מגע", לחוות עניין אמיתי בגוף שותף, רוצה להצית את ההנדאה של ההנאה.

סקס עבור וירג 'ין 2

הֶפסֵד הבתולים - צעד חשוב לכל ילדה. כמה צעירים צעירים רוצה במהירות להיפטר כזה "אי הבנה מעצבנת", להתחיל סקס מוקדם החיים, ואחרים מוקירים צניעות לפני החתונה או על ידי אחרים שיקולים. במקרה זה, ליטוף מסייע להרוג שני ארנבות: לחוות הנאה ואורגזמה מהקרבה של השותף ולשמור על התמימות הקודמת.

שְׁנִיָה היתרון של "ללא מגע מין" הוא הגנה מלאה מ מחלות ונגניקיות והריון לא רצוי. לגברים אין הזדמנויות לחדור לאורגנים איברי המין של הנערה, אשר מבטל לחלוטין השלכות חמורות מתקשורת אינטימית.

חוץ מזה, פינוקים ניתן לעסוק בכל מקום: בחדר שלך, בלי לחוות פחד, ההורים מאחורי הקיר ישמעו מיטה חורקת חשודה, במקום מבודד אזור הפארק, בצד האחורי של הקולנוע.

לילה של פיטינג 3

לְטִיפָה משתנה על מספר סוגים, שכל אחד מהם יש יתרונותיו.

משטח ליטוף כרוך משיכות גוף שותף דרך בגדים. גבר ואישה להחליק אחד את השני בלי להסיר חלקים של ארון בגדים. היכולת לחיכוך של חבר דוחה דרך ג'ינס על אישה Pubis לבוש במכנסיים. Necking מתאים לזוג לחוות רגשות הדדיים אטרקציה. הבחור והנערה מנשק וללטף את החלק העליון של הגוף, חשופים לחגורה. פינוקים עמוקים - תהליך כנה יותר, שבו נחשפים שותפים, מלטפים את איברי המין בידיהם, משפשפים את האיברים המיניים, לא מאפשרים למין מסורתי.

עָמוֹק ליטוף מסייע במניעת הריון וגיוון חיי מין. משחק חושני מביא "משתתפים" לשיא הנאה, התעלמות מעצם העובדה יַחֲסֵי מִין.

אוהבי נאמנות של אוהבי 4

ללא מגע חיבור אינטימי - ההנאה שתצטרך למקלחת ולגברים, ונשים. רוצה לנסות את סוג לא מסורתי של סקס, שותפים חייבים לחקור ארוגני אזורי המין השני. תנועות לא יעילות, לולאה על אחד ארוגני הצבע, הבלבול והגמיסות יקלקלו ​​את הקסם של הנאה גופנית.

הדבר העיקרי הבסיס של ליטוף הוא אוננות, במהלכו שני אנשים להשתתף. בעלות על טכניקה של גירוי אזורי ארוגני להביא את האורגזמה הרצוי בת זוג.

האזורים הארוגניים של נשים

גוף נקבה כמו מפה ענקית של העולם: שם לא tkni - הוא "התיישבות". העור של רצפה יפה בשפע עצום מצויד "נקודות סוואיסטנס ". כל מלטף ונשק מביא שאין כמוהו הנאה, אבל באותו זמן, לגברות יש אינדיבידואליות משלהם העדפות. הבחור צריך להציג תצפית כדי להבין מה זה מקומות ראויים יותר תשומת לב.

טיפוסי קבוצה של אזורי נשים ארוגניים נראים כך:

אוזניים; צוואר; שפתיים; שד; פטמות; אצבעות; בֶּטֶן; טַבּוּר (תשומת לב, כמה נשים מעצבנות); תַחתִית בֶּטֶן; חֵיק; קָטָן שפתיים מין; דַגדְגָן; פְּנִימִי בצד הירכיים; עֲגָבַיִם; הקפה; כּוֹתֶרֶת ואצבעות.

ליטוף, החלפה, ליקוק ונשיקות של אזורים אלה, מאוד מרגש נשים, להביא למדינה של אי מתוק אורגזמה בהירה.

אזורים ארוגניים של גברים

מבוסס ניסיון, סקר חברתי ומידע אחר שהתקבלו, נשים משוכנעות כי אזורי ארוגני על גופו של אדם יודע בחוזקה. זהו חבר, חבר, ושוב חבר. עם זאת, זה לא. חבר 'ה הממזר כאשר תשומת לב מיוחדת משולמת לשק האשכים ביצים. הם קירחים על ידי משיכות של חלקים אחרים של הגוף. לא כל כך גס זכר מונוטוני, כפי שהוא נראה במבט ראשון. רגשות נעימים נציגי חשמל חווים בגירוי של ארוטי הבא נקודות:

עוֹר ראשי; שפתיים; צוואר; אֶמצַע אֹזֶן; סַנְטֵר; שד (שטח של פטמות); אזור מתחת לטבור; פְּנִימִי חלק מהירכיים; פִּין; כִּיס הָאֲשָׁכִים; ביצים.

בהיר יותר רגשות חווים בחור בעת גירוי אזור קרוב לאברי המין. ל הרחבה של המשחק חושני, הנערה צריכה לזכור את זה במועד ליטוף חלופי של אזורים רגועים יותר עם מעל להורג.

טיפים ליטוף 7

עָמוֹק Neting מסייע להירגע, ליהנות קרבה רגשית וגופנית אנשים אוהבים. לפני הכיבוש המתוק, אתה צריך לחשוב על כמה פרטים, לא לקלקל כיף ארוטי.

מוּפרָז שתיית אלכוהול יכולה להשפיע לרעה על שותפים: לקלקל בריאות, מצב רוח או להוביל הזדווגות סטנדרטיות. לֹא זה שווה "מעייף" עם אדם שהוא לגמרי לא נעים. הֲדָדִי שבץ וללטס דורשים קצת משיכה חושנית לשותף, אחרת התהליך ייכשל. נשיקות - מרכיב חשוב של ליטוף. אם "השותף" אינו גורם לתשוקה נשיקות או לא מספיק טוב באמנות כזו, המשך מוצלח חזה. פינוי מרמז הנאה שנגרמה בעיקר שותף נשיקות ומגע. חָשׁוּב תקשיב את אחד הנבחר להוביל "דיאלוג אהבה" בזמן. אם משהו לא נעים או כאב, זה אומר שזה שווה טקטיות בעדינות להודיע מְאַהֵב.

לצפות קשר חזותי, מילות לימוד, לחזור נשיקות נלהבות ו strokes - מרכיב חשוב של ליטוף באיכות גבוהה.

הזדווגות עם חזה 8

עָמוֹק ליטוף נחשב דרך ארוטית חריפה של הישגים הדדיים "לסיים" ללא חבר חדירה לאיברים נקבה.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. לעתים קרובות, קונים - צעירים מצליחים, אלה שרוצים להיות מבט נוח על הפגישה, הליכה מתחת לטפל עם גברת מרהיבה. הכנסה זו די די כדי להבטיח את עצמו באופן אישי לספק את האובייקטים הדרושים.

בנוסף לדמות משיכות, חיבוקים ונשיקות, ישנן מספר אפשרויות כיצד לגוון לקשט עיסוק חושני.

אישה S שדיים גדולים הם אידיאליים לגירוי גברים מיניים. ל טכניקה זו לא צריכה להתפשט. חזייה מפתה יהיה רק ​​לחזק את עירור של שותף.

מושבי הבחור על הספה, רגליים נרחבות. הגברת הצעירה הופכת לברכיים, לוקח את הפין ומתחיל "המשחק הנעים": מעורר פטמות ראש משיכות מלמעלה. ואז היא לוקחת זין עם ידה ומכונה בין שדיים.

כדי למלא את המטרות שלנו בישראל היסודי, במקרה שאתה ילדה יפה מן הפדרציה הרוסית. אתה יכול לעסוק בישראל בתחום הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול לקחת חודש מ 2,600 יורו.

הנערה מבצעת את המהלכים העליונים - למטה, מגרה את הזין, הדוק Crasppping. זכר שבץ שותף עמוד השדרה כתפיים מלטפות פטמות BLOWS מ kayf וכתוצאה מכך.

נקבה אורגזזמה

אישה צעירה מקבל אורגזמה במהלך פינוקים עמוקים בדרכים שונות:

בְּ אוננות של אברי המין איברים. דֶרֶך בדיוני הפות על הברך או המאהב הירך. מריחה על שותף, אישה משפשפת עם הדגדגן ושפתיים מיניות על חבר נרגש גברים בלי לשבת עליו.

כאשר ילדה ימים וסת מודאגים, גיא מלטף אותה בין הרגליים דרך גרבונים. הוא יכול לעורר אזור ארוגני עם האצבעות שלך, קצה כף או לעדכן הברך בין הרגליים.

זכר אורגזזמה 10

נִרגָשׁ האיש מגיע במהירות לאורגזמה ללא הזדווגות מלאה עם אישה. הפילגש מביאה את השיא של העונג של בן זוג, סוחטת ומיומנת מאוננת הפאלוס ביד. אורגזמה מדהימה מתרחשת במהלך יחסי מין בין השדיים של הבנות.

אחת האפשרויות עמוק ליטוף הוא חדירה בין הירכיים של הנערה. איש החבר גנב בין החלק הפנימי של ירכיה של אישה הדוחקת סָמוֹך. שותף מבצע תנועות ארוטיות פעיל. רגליים לחצות Penisu, לעורר נקודות ארוגניות להאיץ התקפה אקסטזי.

שיטות עמוק ליטוף מלא גיוון ופנטזיה מינית. הדבר העיקרי התהליך נמסר הנאה הדדית לאוהבים.

אמצעי אבטחה 11

לראשונה מבט, צורה כזו של מגע מיני מרוצה בטוחה להפריה נשים. אבל הסיכון להיות בהיריון עדיין קיים, אם כי מעט. הגנה מקסימלית מפני הריון לא רצוי יבטיח הכללים הבאים:

בְּ מציאת זרע על הפאבים ואת שפתיים מין של אישה, זה נחוץ מיד לנצל את המקלחת. השתמש השקיית יכול להיות זהיר את ejaculator, יחד עם מים, לא פגע הנרתיק בפנים. אם הידיים והציונים של הבחור מרוחות עם הזרע, הם חייבים להישטף בסבון המשך הליך ליטוף נעים. חדירה של אצבעות עם זרע פנימה הפרדות של שותפים מביאות את האפשרות של הפריה.

הענות כללי היגיינה אישית במהלך המשחק הארוטי יעזור למנוע השלכות לא רצויות.

סקס "חצי" 12

לְטִיפָה מתייחס לצד רך יותר של חיי המין. לרוב לאינטימיים זוגות נקטו, בשלב הראשוני של מערכות יחסים או עם חסרת משמעות היכרות כאשר השאלה של מין מלא נעלמת. מתאים עמוק ליטוף כאמצעי כדי לספק, במהלך ימים קריטיים של אישה או במהלך ההריון.

כדי עמוק אנשים רבים הם ליטוף: אוראלי ומין אנאלי, כל קרבה ללא חדירה של הפין בנרתיק של נשים.

בגדת או מתיחה חפים מפשע?13

עָמוֹק ליטוף נחשב לאחד הזנים של תקשורת אינטימית. במהלך איש הקשר שותפים הם בעיקר נוכחים, נשיקות, ליטוף לחלוטין אין חוק מיני. בהתבסס על הגורם האחרון, דעותיהם של אנשים מחולק: האם ליטוף עם אחר נושא?

לבד הוא האמין כי tiskane עם גבר ללא רגשות עמוקים עדינים, נחשבים כיף חף מפשע מוסר לחלוטין מן "אדם ללא חופשי" תחושה של אשמה ו עבירה. גברים. עם טיפוסי טבע טיפוסי ו Lovelas, מורכב ביחסים עם "רק וייחודי", ומזמן לעת עתה "בתמימות נהנה" עם גבירותיי צעירות אקראיות. אז בשביל מגוון.

חטאים "משחק מזיק" נשים, במשך תקופה מסוימת שנותרו לבדו. בַּעַל עוזב בנסיעה עסקית, והגברת הצעירה מתגעגעת לגעגועים לחמוד. ביד העובד הישן נגע והנערה מסכימה ל"הרפתקאות הבנים ". מגע מיני מלא לא היה, רגשות עדינים מדי - בילה זמן בגידה אינה שייכת. נערות ליווי במרכז

רְצִינִי אישיות בטוחה היטב כי כל פעולות ארוטיות: נשיקות, חיבוקים, ליטוף, - עם אדם אחר, נחשבים בבגידה מלאה של השני חֲצִי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

רבים לתפוס ליטוף כמו תרגול מיני המתאים רק לתחילת היחסים - כאשר סקס כבר רוצה, אבל הם עדיין נראה. אבל זה בכלל לא! פסיכולוג יכול להיות גם זוגות לפגוש ולחיות יחד במשך שנים רבות. זוהי תרגול מיני אינטימי ומעניין מאוד. יתר על כן, עם רמה נכונה של התרגשות והחזקה של הטכניקה הנכונה, אתה יכול ליהנות יותר כיף מאשר במהלך סקס מסורתי. מלטף את איברי המין של זה - זה ארוטי מאוד מושחת. פינוקים יכול להיות גם תהליך עצמאי וגם הקדמה מעולה לפני סקס.

Просмотров: 132 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar