22:48
לעשות בהירים: 8 יתרונות כללו אור במהלך יחסי מין

לא אוהב סקס מתי? ביישן ומרגיש לא נוח? שום דבר נורא, על פי הסטטיסטיקה, יותר מ -70% מהנשים מעדיפות לעשות אהבה בחושך. אבל הם לא יודעים מה הם מאבדים באותו זמן.

התוכן של המאמר

1 8 סיבות לכלול אור במהלך יחסי מין 2 טיפים למין כאשר האור מופעל

8 סיבות לכלול אור במהלך sex8

סקס כאשר האור יכול לתת תחושות חדשות ולתת פיתוח. מצא 8 סיבות כדי לעזור לך להפעיל את הנורה.

האור יעזור לגוון את ההקדמה

הקדמה היא לא רק חיבה ונשיקות, אבל גם מעוניינים מעוניינים כי הם מסוגלים להצית את האש של תשוקה חזק כל מיני מגע. כאשר האור יכול להיות שיחק במשחקי תפקידים, או לפלרטט אחד עם השני, לרקוד ריקוד פרטי או ללטף מול השותף. כל זה יעזור להפוך את הקדמה יותר מעניין.

תגובה מיידית גלוי לעין

אור בהיר יאפשר לראות את התגובה של שותף, כמו זה או שאין מגע כזה, שם יש לו רגישות לעיל. כן, ואפשר להראות הרבה בלי מילים, לדחוף אדם בכיוון הנכון.

מגע spyatic תורמת עירור

אחד החבר שלי אמר כי הנוף כבר מחצית של משחק מקדים, אם הוא נכון, שותף לעורר בלי מגע, ואם לא, זה לא הגיוני להמשיך.

אסקרטים מאומנים רוצים לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם כמובן חסרי עניין טקטיים. רק זה לא רגעים חיוביים אחת לעבודה.

נסו להתחיל את האיש שלך, כך שהוא מתלבש אותך, תראה, תזכור סקס כזה במשך זמן רב.

גידור מפציעה

באופן מוזר, במהלך יחסי מין, שותפים יכולים לקבל פציעות, במיוחד בעת שימוש במאפיינים שונים. עם האור, שותפים לראות אחד את השני ומה הם עושים, וגם לשלוט על המקום שמסביב. הם לא נופלים רהיטים ומשתמש צעצועים מוקצים לחלוטין למקום הזה, לא מקבלים כוויות ושריטות.

וגם לשלוט במצב של הקונדום, ואתה יכול לראות בזמן אם הוא נשבר.

משפר את רמת הביטחון

זה הפחד של גילוי לשותף הופך את הסיבה הנפוצה ביותר כי בני הזוג יש יחסי מין בחושך. לא כולם מוכנים להראות את חולשתו בזמן האורגזמה. אבל אם בני הזוג מוכן לאהוב אחד את השני כאשר האור, אנחנו יכולים לומר שיש להם רמה גבוהה של אמון.

נסה סקס עם אור, ואם אתה זז, זכור כי השותף שלך עשוי להרגיש לא בטוח. ראוי לתמוך זה בזה ברגע כזה ולומר מילים חיבה או לעודד אותו בדרך אחרת. בסופו של דבר, אתה יכול לעצום את העיניים, כולל מן הנאה.

קשה יותר לחקות כל דבר

כאשר בקלות לחקות אורגזמה או הנאה קשה, כך השותפים מתגלים זה לזה. הם רואים בדיוק מה חווה עוד. אבל באותו זמן, ואתה מקבל את ההזדמנות למצוא נקודות רגישות במיוחד ולעשות שותף עבור נחמד באמת.

סקס כאשר האור יחליף פורנו

פורנו מרגש אותך? אז למה לצפות באנשים של אנשים אחרים, אם יש אדם חי בהישג יד, אתה לא יכול רק להסתכל עליו, אבל גם לגעת. ואם אתה מוכן להגדיר במראה, אתה יכול לשלב צפייה ופעולה. אין פלא בבתי בושת יקרים היו תלויים בעבר מראות מעל המיטה. זה מאוד מרגש, אבל לא תמיד בטוח.

גירוי נוסף בצע את עצמך

כמובן, הסיבה העיקרית לנשים לדחות את האור במהלך המין היא אי ודאות בהופעתם. יכול להיות סגור בעצמך להתפשט אך ורק בחושך. ואתה יכול ללכת לתקן את הפגמים האלה שאינם אוהבים את עצמם.

אין צורך ללכת תחת סכין של מנתח או להשתמש באמצעים קיצוניים אחרים. זה מספיק כדי לעשות את מגוון, זה יעזור למשוך את הדמות, לתת לה הקלה נעימה ולהגדיל את סיבולת. כדאי לזכור כי סקס הוא גם פעילות גופנית ואתה צריך להיות מוכן.

לעתים קרובות נשים overestimate הנתונים שלהם, לספור את מה שהם נראים גרועים יותר מאשר זה בעצם. אל תדאג, גברים משלמים תשומת לב לרגעים רבים, במיוחד ברגעים של התרגשות חזקה. אבל הוא עדיין לא מזיק ספורט, למרות S עבור בריאות.

טיפים למין עם אורות כלולים

היתרון העיקרי של סקס בעולם הוא שאתה יכול לראות שותף. אז, יש צורך שזה היה אסתטי וגרם תשוקה. קודם כל, יש צורך לטפל במצב הגוף שלך, כושר או כל ספורט אחר, קוסמטיקה וכמה טריקים קטנים יעזור כאן.

פשתן יפה

זוהי גרסה win-win המאפשר כל אישה להיראות מרהיב. ללכת לחנות ולבחור משהו מעניין, לא דבר נוח עבור כל יום, משהו בהיר ומרהיב. דוגמה כמה אפשרויות, לראות איך הגוף הופך תחתונים טובים. דירות דיסקרטיות בתל אביב

אופנה מודרנית כל כך מגוונת כי ניתן לבחור קבוצה על כל צורה וגיל. גרבונים, חזותית הגדלת התחת, חזיות, שדיים תומכים, חבלים appliqué, אם צבע אדום, rhinestones ו mesh.

כאן אתה לא יכול להגביל את עצמך ולבחור דבר קל דעת ובהיר יותר, כי זה לא מיועד גרביים היומיום, כלומר פיתוי של שותף. תאמין לי, האיש יעריך בפעם הבאה, אולי הוא רוצה לתת משהו מעניין את עצמו.

אתה יכול להתחיל עם נרות או לקנות מנורות עם אור מושתק

בפעם הראשונה אין לך יחסי מין עם אור בהיר. למה אתה צריך נורה אור פגמים גלויים היטב על העור. התחל טוב יותר עם אור רך עמום (לבחור טון צהוב, זה נותן העור זוהר הזהב ויפה גיל) או נרות.

האחרון יוסיף סימן רומנטי, אם לא שותפים יש אלרגיות אתה יכול לבחור נרות ארומטיים. פשוט לא לשכוח אבטחה ולא לשים את הנרות ליד האובייקטים כי במהירות להאיר.

עיניים

זה בהגנה בו זמנית מפני שותף אור בהיר וביטחון. אם אתה מהסס לקיים יחסי מין כאשר בקלות או האיש שלך חווה על זה, עניבה למישהו שמתרחש, עיניים.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים משגשגים, אשר מבקשים להסתכל להביט בפגישה, הליכה תחת יד עם גברת בהירה. הרווחים האלה די די, על מנת לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

זה יקטין את החרדה שלו יאפשר לך לקבל יותר הנאה מתחושות מישוש.

Просмотров: 94 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar