15:55
איך לגעת בבקשה את השד הנשי? זה הופך להיות חם!

"איך לגעת וללעוס חזה נקבה?"" חשיבה צעירה גברים שעדיין לא עשו תגליות בגוף הנשי.

עמידות רוסית וחסרון של מידע הולידו תצוגה שגויה כי ליווי הוא משהו היום, פגום, זה מה שאתה צריך להזיז. עכשיו לעתים רחוקות שמבין כי לשירות ליווי בישראל אין שום קשר לזנות.

גברים ב תקשורת עם אישה בהתחלה לא רואה אותה לחלוטין, אבל הראשון לצייר תשומת לב לאזורים מסוימים של גופה: עיניים, ספוגים, חזה, עכוז ורגליים.

התוכן של המאמר

1 תשומת לב! שדיים של נשים 2 תקשורת בין השד לאורגזמה היכן להתחיל את החזה שלך?

תשומת הלב! שדיים נקבה

שדיים של נשים תמיד רעיון זכר התודעה. למה? העובדה היא כי התנהגות דומה מונח ברמה הגנטית.הגברת יכולה לקבל אורגזמה מהגירוי של החזה! כן, כן, אתה לא יכול לגעת בכלל איברי המין, ועם כל זה אני אביא את הגברת לאורגזמה מרשימה! כדי לעשות זאת, יש צורך ליזום שותף עם נשיקות בכל הגוף, לאחר מכן ללכת במיוחד לאזור הגירוי - החזה. פטמות יכולות להיות מלקקות, אנחנו מוצצים ואפילו קצת. כל פעולה תשמח להגיב לתחתית הבטן של הגברת.

הדבר העיקרי לעשות את זה נכון.

רבים משוכנעים כי הרגישות של השד הנשי מאה אחוז הוא תלוי בגודל שלה - קטן יותר, כי הוא רגיש יותר. אבל אין ראיות מדעיות לתיאוריה זו. השד הוא "תערובת" של רקמת חיבור ושומן, שבו ממוקם במיוחד את ברזל החלב האחראי על האכלה ילדים, דווקא יותר לייצור חלב שלהם. גודל השד אינו תלוי סיבות גנטיות, זה לא מציאותי לעשות יותר בעזרת פיזית תרגילים, זה יכול להגדיל רק בזמן של קבוצה של הגברת עודף משקל עקב צמיחה של רקמת שומן. שינוי משמעותי יותר חזה נקבה יכול להיות במהלך ההריון תחת פעולה של הורמון אסטרוגן ו לאחר ההריון תחת הפעולה של ההורמון prolactin אחראי על המספר חלב שנוצר.

תקשורת בין השד לאורגזמה 2

מדענים באופן ספציפי התנהגות תינוקות חדשים מובטחים להקים קשר בין גירוי של הנשים ואת הרחם. במהלך מוצצת חלב, יש הפחתה ספונטנית ברחם, כמו אורגזמה, גם אם הגברת לא תרגיש תשוקה סקסית.

עובדה זו מצדיקה זאת שדיים של נשים ופטמות כלומר אזור אטרוגני רב עוצמה. על פי עבודות מחקר של מדענים אמריקאים, כ -85% עלולים לחוות אורגזמה רק מגירוי השד. לרגישות יש את כל השד בלי חריגים אבל צריך להיות נבלע כי לאורך השנים המיקום של נקודות אלה עשוי להשתנות, אם כי לא נוח.

איפה להתחיל את החזה שלך?3

גברים הם לעתים קרובות מאוד להתמקד על חזה גילוי של נשים, לעתים קרובות הצביע על אזורים סמוכים בלי לשלם.

עבור ליטוף חזה באדם ב ארסנל הוא ספוגים, לשון, שיניים, זרועות ואיבר מיני גברים. אגב, כמה נוגע או נושאות עם שדיים לא יכול להיות נעים כי גבר, עם "היכרות ראשונה במיטה", עדיף לשאול על איך אישה מעדיף את לימודיה. או שאתה יכול להתחיל בחיבה, ואישה התהליך עצמו ייתן הודעה עם התנועות שלך איך היא אוהבת את זה.

סקסולוגים מייעצים לגברים התחל מן הבריח, דווקא יותר מן הדיכאון תחת זה. נקודה זו יחייג את הצעירים האיש מבצע מעבר חלק מנשיקות לחזה ליטוף. Vpadinka תחת הבריח יכול להיות נשיקות, ובזמן זה עם תנועות קלות של קצות אצבעות לגעת בחזה ובפילום, צופה בתגובת הנערה. בדרך כלל הפטמות ב התשובה מגיעה במהירות למצב הקמת, החזה עצמו הופך אלסטי יותר בשל הגאות הדם, ואת הרשת ורידי הופך בולט. זה נכון את הסמל לגבר שהוא עובר בכיוון הנכון.

גם אם זה, לא אתה צריך מיד ללכת פעיל וקשוח ליטוף שדיים במיוחד, עדיף לשלוח תשומת לב לצד החיצוני של זה. חיבה של חלק זה של הגוף ייתן גברת לאקסטזה, כי זה יחווה רגשות מעורבים מ ציפוי והתרגשות. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-

כשהגברת מובאת מצב מתאים עם טכניקות וכתוצאה מכך, אתה יכול ללכת לפטמות. גברים יכולים למצוץ אותם, לחלות, לשפשף, טוויסט וחריגות אחרות. הדבר העיקרי בליטס - לא לפגוע רגשות מגעילים.

באשר לגודל הנקבה חזה, אז כאן, כמו שאומרים, טעם וצבע ... יש חברים, אבל לא תמיד. כ 45% בחורים כמו שדיים קטנים, שדיים גדולים וגדולים מאוד כמו רק 14% מהאוכלוסייה הגברית של כדור הארץ. איכרים רבים נוחים יותר ללעוס חזה בגודל בינוני, הוא יכול ללטף אותה, שלי, לנשק.

כיצד לגעת הסר את השד הנשי, גבר לאורך זמן ילמד את עצמו, ואת השותף שלו ייתן עצה לו איך הכי טוב לעשות.

לספק את המטרות שלך בישראל בישראל, במקרה שאתה אישה ארוטית מבלארוס. עושה בישראל עוקב אחרי הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אתה יכול לקחת חודש מ 2500 יורו.

אבל זה שווה לשמור על הראש שלי, כי למרבה המזל, אין אנשים דומים על כדור הארץ, ולכן לא צריך להשתמש קלישאות או תנועות מקריות נגד כולם ללא יוצא מן הכלל.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. מסייע זוגות כדי לפתור בעיות בחיי סקסי.

למעשה הולך יום אחרי הלידה, מותק, אני מגלה את הפטמה האימהית כדי לספק את הצורך שלך במזון. מ הזמן השד נחוץ על ידו כבר לא כמו גנרטור חלב כמו מרגיע או צעצוע.בהתבגרות בנות מפתחות חזקה יותר מאשר בנים, הם התחילו בעבר להתבטא סימנים מיניים ראשוניים, כולל ברזל חלב עולה. כבר בפנים הפעם של הילד עם חזה מסתכל על שדיה של נשים של חבריהם לכיתה שלהם, רצון בזהירות לגעת וללטף אותה. לראות את התגובה של הנערה - אתה תבין מתי אתה צריך ללכת לגירוי פעיל יותר. תאמין לי, אתה בעצמך לא יהיה נכלל איך השותף יהיה לדחוף ואת גונח!

Просмотров: 243 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar