08:56
אהבה אפלטונית כהנאה רוחנית.

נושא האהבה מתואר כמעט בכל היצירות, סקרי סרטים, מוסיקה. אנשים מקצועיים נותנים את המילה הזאת לארוג, כפי שאנו מבטאים, צבעים שונים, מדברים על הנאה בלתי ראית וקמח רוחני בהיעדרו. אבל המציאות עדיין שונה מפנטזיות של רומנטיקה, וגופים אהבה היא ההוכחה לכאורה ביותר. כדאי להתמודד עם מה התפקיד הרצון הפיזי לאדם הוא משחק בתהליך היחסים החינוכי ביותר.

התוכן של המאמר

1 Flose בידור 2 עתיקות מעט 3 גופי אהבה ורומא זקנה 4 אהבה אפלטונית 5 מה עדיין בוחר? 6 גופי אהבה או מין מין 7 אהבה טל - קסם או ביוכימיה?

שמחה מגליתית

כל הדרכים למעשה להוביל רומא. זה אומר הוא בפרט לנכס, אם אתה זוכר שגם, כמו הרבה מאיתנו אומר כל הזמן, הרגשות הכי הנשגב יודעין עדיין נמצאים להוביל לישון ואת הגרוע ביותר. אבל תמונה כזו מתאדה, אם אדם מלבד הרצון הוא שאר הרגשות.

מה זה סקס? זהו תהליך של מגע אינטימי קרוב בין 2 אנשים. מהי תחושה קארנינית? זוהי תאוותו של גוף האדם, רצון זה, כפי שכולם יודעים, מין מין, ללא רומנטיקה ומערכות יחסים.

כמה ישקפו: "מלוכלך ותאווה". אבל כאן יש צורך לזכור את התפקיד כמה מאיתנו כל הזמן אומר רגשות חיבה בכמה מאיתנו כל הזמן אומר חיים אנושיים. טבע מונח אצל אנשים, מנגנונים אלה להמשך של סוג אנושי. לא לכל אחד לא סוד הוא כי ביוכימיה מוחית כוחות אוהבי ברמה של מחשבות להגיע זה לזה, לגעת, ובסופו של דבר מסתיים להיות מחובר באורגזמה. כיף ללכת כמו כמה נציגים החברות מנסים, באופן כללי, לפרוע את בני השיחים שלהם לתשוקה ולמכתה מתנגד למחצה. זה הולך כמו כאילו אין שלדים בארון.

גופי אהבה עדיין יכולים להיקרא פיזית, גופנית או, כמו רבים באים לידי ביטוי, נחת.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. חסכוני יותר להזמין eSquiten, אשר להקצות את המצב יהיה לאסוף חברה מצוינת.

האדם שחווה תחושה כזו אינו מעוניין בענייניו של השותף שלו, את מחשבותיו ורגשותיו, רק את הסוציה והתשוקה. זה מאוד רוצה להדגיש כי בסופו של דבר, לצפות, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, רוך מיוחד וטיפול.

כמעט כל האנשים יש חברים כאלה שאוהבים חד פעמי פגישות כדי להעריך את הצרכים הפיזיים. שם גברים "Bestniki" או "casanova", ובנות ... אנחנו לא עָצוּב. במקביל, אנשים אלה הם מאוד מיומנים בשאלות של קרבה אינטימית. אם תסתכל על המצב מפני האינסטינקטים, אז נציגים דומים המינים האנושיים יכולים להיות בשם "זכרים אלפא", כי הם מסוגלים זמן קצר כדי לעשות אינספור צאצאים. אבל אנחנו לא חיים טיימס לימוד. כמה אנשים אומרים כדי להאמין כי התחושה המתוארת היא לא כל כך אחרים כמה אנשים חושבים, אינסטינקטים בעלי חיים, כמו אנשים רבים חושבים, תאווה פרועה.

יש אפילו מונח מיוחד - אדם בשרנאל, כלומר, אדם זה חי רק על ידי הטבות חומר, היא לא עושר רוחני. מונח זה, הוא הפך, רומז לא רק רק על דברים, ו שאר הניואנסים של החיים.

מעט עתיקות 2

כדי להבין איפה עצם הרעיון מגיע כמה אנשים חושבים, רגשות גופניים יש צורך תשומת לב מכוונת לסיפור של מדינה עתידה כמו יוון. אם לבסוף ללכת עמוק לתוך הפרטים ההיסטוריים של ארץ יליד של פילוסופים מוכרים עתיקות, אז אנשים מרשים, בסופו של דבר, יכול להיכנס למצב קרוב להלם.

מה הם הפסלים היוונים היחידים. שים לב כי הגוף העירום לא קבלת בגדים, גוף גוף פיזי מושלם, לא צנזורה או מְבוּכָה. היוונים התפתחו מאוד כל כך המכונה. ואפילו לא צריך להגיד כי בהוכחה יש כמה עובדות על משחקים אולימפיים. לא לכל אחד, כל המשתתפים המאמנים שלהם היו עירומים לחלוטין. הצורה הפיזית השנייה של הגוף הוערכה והכי חשוב, אפילו כפי שאנו מעוררים את כל היפוקרטס, סוקרטס ואריסטו פנימה אולימפודיה, ומתמטיקאי Pythagoras היה המנצח של אגרוף קרבות.

אבל "עירום" היה רק ​​צד אחד של המדליה תחת הכותרת כותרת פולחן, צד מבריק. בידור העלילה עבור היוונים הזקנים היו המתנות הגדולות ביותר של הטבע (כך זה היה רשום). בגירת בני זוג לא היו, כפי שכולם אומרים, לא צנוורה, היו שם שלמות, כפי שכולם יודעים, צעירים, גופים חמים. ואכן, בנפרד כדי לדבר יש לציין את היחס כלפי הטריקים, הם רק העריכו והערצה עבור יכולות פיזיות ונפשיות, ובמקדש, אפרודיטים היו יותר אלפי "נשים חופשיות".

היתה גם צורה של מערכת יחסים "מורה ותלמיד". אחד ההיבטים העיקריים "הוראה" היה קשר אינטימי. סקס זהה היה גם חזק כל-מתוכננים. אין איסורים, טוב, והיכן, כפי שכולם יודעים, נשים מודרניות עם הקטן שלהם אהבה הרפתקאות?

אהבה טל ו Rome3 הישן

מדינה אחרת בעל גישה מיוחדת "תות" היה האימפריה הרומית. כדי להבטיח הכל, כמו רבים באים לידי ביטוי, מפוקפק "הישגים" של אנשים בתחום המין להשתמש ברשימה כולה:

עבדים לעתים קרובות הפכו רק עבדים סקסיים. שים לב כי אין, אנחנו לא מדברים על תרחישי BDSM, אבל על עבודה מינית אמיתית עבור הערכה של כל היתרונות. סקס עם עבד, אגב, לא רשום, כפי שאנו מבטאים, חוק מין, לא.ל. עבדים נתפסו מהר יותר בנושא הפנים, ולא איך אנשים היו רגילים להיות לידי ביטוי על ידי יצור חי. בתפארת האלים הבעלים, סידרו הרומאים את החגים הקסומים. חלק מהתכנית של חגיגים כאלה - אורגיה לפני, כפי שאנו מבטאים, תשישות מלאה בכל מקום בעיר (ברחובות ולא.ד '.). ההיסטוריונים מאמינים כי נוהג זה נלקח מן היוונים הישנים. כמעט כל הפריטים הפנים לא היו שום דבר אחר כמו סימנים phallic (כלים Kyukhon בטופס, כמו הרבה של האף כל הזמן אומר הפין - הנורמה). זה מודאג ומגרשים ספרותיים. מארק Aurelii, Nero, Odeal אחרים, בסופו של דבר, לזכור Caligula (גיא יוליוס קיסר). שליט זה הפך להיות מפורסם כאחד מאיתנו כל הזמן אומר את החריפה ביותר, כפי שהנהיג, אנשים מושחתים בהיסטוריה. מה שהוא קוצץ לגמרי לפחות כמו הפרחים כמוהו רק פרחים. על קברי כמעט כל הרומאים הישנים, הרפתקאות האהבה שלהם מוזנים, ואפילו תיאורים מפורטים של מעשים הוגנים.

עירום ומתוק, אתה יכול להקפיא עם החיים של Jacomo Casanov.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כאשר המילה באה בחשבון בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסדות מוסריים גבוהים. כולם מבינים כי Strite ESK פשוט רואה שותף באירוע, תומך ראיון וליווי אישה VIP בכיתה הופך אינדיקטור למעמד.

היסטוריונים ביום זה לא ייקראו סוף סוף כמות ברורה של נשים שאיתו הוא נכנס כמה מאיתנו כל הזמן אומר חיבור מיני.

אהבה אפלטונית 4

זה מספיק כיף כי כמה אנשים לבלבל את המשמעות של המילה אהבה טל, כמו שאנחנו כל הזמן לדבר אפלטוני. בפרט, אם זה לוקח בחשבון כי מושגים אלה הם חבר סותר.

ואם הכותרת הראשונה הלכה מן המילה בשר, אז הזקן נתן את השם הפילוסוף אפלטון (שהוא לוקח בחשבון באופן מפתיע מה היוונים העתיקים ביותר היו מעורבים). ההוגה המגוון הזה (בטוח, בהפסקות בין תחרויות התוכנה, כפי שכולם יודעים, קרבות חופן) כתב חומר מרגש בצורה של דיאלוג חגיגה בדיונית. במאמר זה, מחשבות מוטבעו, אשר מודאגים כאילו רגשות נשגבים וחושניות רומנטית. העיקר הוא לבוא לידי ביטוי, גיבור העבודות - Pavzany טוען כי, כפי שאמרתי כל הזמן כל הזמן, דברים ללא דופי, זה רגשות רוחניים בלבד בין האהוב.

בזמנים המודרניים, אהבה neoplatonic הוא המכונה עניינים, אשר, לשים את זה בעדינות, אין רמז אחד למין ותאווה, אחרים מילים אליאנס אנשים מינית. שותפים כאלה מעריכים את הנשמה גבר, מחשבותיו, מזגו. הם עשויים לדון בשירה ולמוסיקה במשך שעות, לדבר במשך זמן רב או סוף סוף שותק יחד.

כל אדם סוף סוף חווה אפקט דומה כאשר להתאהב. זה ההנאה ביותר מהקרבה של האהוב (הו), הצליל שלו קולות, smirkers ו t.ד '.

באופן ספציפי, רגשות אלה נותנים את ההשראה ביותר, תחת השפעה אשר נוצר יצירות מופת של ספרות ומוסיקה. אבל הגובה מוקדם מדי בסוף הקצוות, ואדם יכול, ולכן, לא מצפה לרדת נעים.

והכל יהיה בסדר, אם נעשה בו שימוש, כמו אנשים רבים חושבים, צורה דומה של אהבה לא דורשת להכריז. כי מעמדה של הטבע נחשב לא הגיוני ואפילו מְסוּכָּן. מאיפה הם סוף סוף לקחת את הילדים, אם אנשים ייחתכו, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר פיזי איש קשר? אבל חששות אלה של רגשות אפלטוניים זה לא מספיק כדי כמו שאנחנו מביעים, צורה דומה של האיחוד יכול לבוא גם להולדת הילדים. גם ק הוא מצטט מספר נסיבות:

רגשות לא נכזבים. פטולוגים בריאות. השפעת הדת. טבעי asexuality.

אתה צריך להבין עוד דבר, אם התשוקה מתעוררת לחבק האיש, לקחת אותו ביד, או להביע את הרגשות שלך עם מישוש נוסף שיטה (שבץ), אז זה לא יכול להיחשב על ידי יחסים אפלטוניים. הם להציע סירוב מלא של ליטוף פיזי. תארו לעצמכם עובדה אחת שאוהבים כאלה להקדיש כל אחד מהם לשירי חברים, ואפילו לא מעיזים לחשוב על נשיקות, מה יכול גם לדבר על משהו ביותר אִינטִימִי.

מה לבחור?חָמֵשׁ

חסידים מאתנו כל הזמן אומר מגע פיזי בעולם אפילו יותר מ רוחני. אבל רוב האנשים מנסים להשיג איך אנחנו כל הזמן מדברים, את האיזון עצמו תשוקה ורומנטיקה.

למרות הסכסוכים, כמעט כל האנשים משוכנעים כי הברית הבשרית אי אפשר להתייחס לאהבה אמיתית, ורגשות אפלטוניים נקראים לעתים קרובות אמיתי. כמובן, כולנו יודעים היטב מה דאגה רק על הנאה הגוף לא יכול להיות באמת איש חבר בלולי.

בנוסף, כפי שהיו, יש הרבה חסידים של הביטוי כי הקרבה הרוחנית אינה עולה בקנה אחד עם תשוקה של בעלי חיים. חלקית, זה בלתי אפשרי מיד לרצות ליהנות מחשבות וחולם של אנשים אחרים, כך שהאדם הזה קורע את הסדינים.

ומה אם לא נכנס לקיצוניות? מצא איך כולם יודעים את התיכון הזהב במיוחד הרצון והרוחניות מצליחים במספר מוצק למדי של זוגות. אלה נראה כי אנשים נהנים זה מזה ובחיים היומיומיים ובמיטה. שים לב כי באופן ספציפי זה יכול להיקרא יחסים אמיתיים. כולם יודעים כי המרקחת היחידה היא לפגוש אדם עם דומה עיני החיים, אם היא תצליח, הבטחות העתיד המשותף להיות קליט, הן במונחים של אורגזמות והן מבחינת הדברים הנשגבים ביותר. לא לכל אחד לא סוד כי זה לא לשווא מולי כי מין עם, כפי שאובצאים רבים, אדם אהוב צונח מ מין רגיל חיבור עם שותף זר.

ואנשים שאומרים כי סקס סוף סוף פוגע אמיתי יחסים, זה צריך להיות כדי לשלוח תשומת לב למספר הזוגות שנפלו בשל חוסר חיי מין. ללא בני זוגיה מומרים לדמות חברים, אבל חלק ממנו חליפות לחלוטין.

גופי אהבה או מין מין 6

זה שווה מעט כל כך לדבר עם העמוק במנגנון קשה שעשה הטבע לשמר את אוכלוסיית כדור הארץ כצוף. היא באמת רוצה להדגיש את העובדה רפרודוקציה, ונוכחות של הורים של האינסטינקטים.

כאשר הגיע הזמן להיפגש, בארגון שלהם בעצם, הוא הופך להיות מוגבר Defamine הפקה. זה חומר שעושה אנשים מאושרים אוֹפּטִימִי. הפיתוח שלה מאט כמה חודשים לאחר היכרויות. באופן ספציפי, תקופה זו נהוגת להתייחס למועמד שקנה. יש צורך להדגיש את העובדה כי ורוד משקפיים, הם מוכנים, לבסוף, לשבח אחד את השני, לא גם לחדד את תשומת הלב לחסרונות. גם גדל את הריכוז של הדופמין - הורמון, עוזר להתרכז המשימה, בפעולתו, גברים מגיעים לגברות טוֹבָה.

ומה הוא הכי מרגש, ההורמונים האלה, כמו כמעט כל השאר באופן פעיל, לשים את זה בעדינות, נזרק לתוך הדם ברגעים של אורגזמה. אנשים סוף סוף הופכים לא רק שמח מיחסי מין, ואפילו יותר מדברים באהבה זה בזה.

ראוי לתאר את החיבור הבא, אשר בסופו של דבר, מיוצר רגע של שיא הנאה - Oxytocin. הוא מזה זמן רב הוא העובדה שהוא עושה שותפים, מעורר בהתפתחותם של אמון והרשעה באדם האהוב. במיוחד לכן, זוגות אהובים באמת של סקס priusa שקר במשך זמן רב שוכבים בחיבוק, חבר חלק ונשיקה.

ב הוקמה, וכפי שכולם יודעים, זוגות מאושרים, שבו אנשים לא חיים הרגל, ובאהבה, Oxytocin מיוצר במהלך חיבוקים, נשיקות ואחרים יש זמן נסיעה נעימה. הוא נקרא גם הורמון חלת דבש, או אימהות.

מכאן, לשים את זה בעדינות, זה עוקב כי סקס מאפשר פיתוח אמון בין אנשים מחזקים את בריתם.

אהבה טל - קסם או ביוכימיה?_8212

אז עבור כל הנשגב שלנו, או להיפך, בשר תחושת המחשבה, על מצב הרוח והרצון, כפי שהיה, החומר הפעיל אחראי, צ 'ן בגוף. כולם, כפי שאנשים נהגו להביע, מבוגרים מסוגלים להעריך אותם פעולה, אבל רק עד לנקודה מסוימת. מכאן נובע כי הקבלה הורמונים יכולים לאלץ אדם לרצות יחסי מין, או להיפך, או יעשה שלו מאושר (כמה סמים נרקוטיים לעורר פיתוח הורמונים של אושר).

מה להתנגד לרצון לצעוק על הרוחני? כמו יכול להיות מאחל רק את הגוף האנושי? זה לא טוב יותר לשלב את כל הרגשות בדרך אחת נהגנו לדבר קלות וכמה מאיתנו כל הזמן אומר אהבה אמיתית?

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

אהבה אפלטונית היתה בכל דבר בסופו של דבר, פעמים. יש קטגוריה מסוימת של אנשים שפשוט לא צריכים סקס. רוב המקרה, הרצינות, כאשר אדם הוא חווה, כמה מאיתנו מדברים כל הזמן, אהבה אפלטונית כמה באים לידי ביטוי, שותף אחד, על להתמכר לאהוב בידור, בסופו של דבר מעדיף אחרים. אם כל הצדדים של יחסים כאלה מתאימים סוף סוף - למה לא? אהבה אפלטונית היא באמת הרגשה מדהימה, אפשרית. זה, לשים את זה בעדינות, ממלא את הנשמה, כאילו, כדי לשים את זה קצת, פועם מבפנים. אתה תתייחס לאובייקט של האהבה שלך, כמו איך אנחנו מדברים כל הזמן, קריסטל יקר Vela, מפחד סוף סוף לעשות תנועה חדה קטנה ליד, כך שזה לא, באופן כללי, התרסק. דירות דיסקרטיות במרכז

Просмотров: 107 | Добавил: aw7beaty | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar